• Welkom

Welkom bij handbalvereniging Zwart Wit.

Een vereniging met een lange en mooie geschiedenis, maar zeker ook met minimaal net zo'n lange en mooie toekomst.

Een vereniging om trots op te zijn.

Teams welke in alle leeftijdscategorieën competitie spelen, bij de aller jongste in de vorm van mini toernooitjes.

Een bruisende jeugd welke elk jaar met veel plezier op jeugdkamp gaat.

Jeugdleiders en senioren welke dit jeugdkamp met veel toewijding tot een succes weten te maken.

De jeugd zelf welke door auto's wassen een eigen steentje bijdraagt.

De senioren welke het nieuwe seizoen altijd starten met de welbekende trainingsdag en middels de pinksterloterij de kas van de vereniging bijspekken.

Het Pinkstertoernooi met een eigen bestuur welke bestaat uit fantastische leden en vrijwilligers.

Alle leden welke met de landelijke Grote Clubactie een mooi bedrag voor de vereniging bij elkaar verdient.

Een team enthousiaste vrijwilligers in de Sponsor commissie, Activiteiten commissie en de Vrienden van Zwart Wit.

Ondernemende senioren, jeugdleiders en ouders in het bestuur.

Zo kan ik nog uren doorgaan, maar daar zit u vast niet op te wachten.

Nogmaals welkom bij het mooie Zwart Wit.

Met sportieve groet,